Система о​​​бліку у будівництві

СтройЕксперт

Програмне забезпечення СтройЕксперт призначене для організації роботи будівельної фірми при виконанні підрядних робіт на об'єктах замовників.

Програмний продукт більше не постачається

Система стройексперт дозволяє автоматизувати наступні завдання

О пис основних функцій системи

Реєстрація співробітників та користувачів системи
Усі співробітники фірми (організації) реєструються у системі. З цих співробітників фомуються користувачі системи. Попередньо складається штатна структура організації, що складається зі штатних посад. Кожній посаді надається група допуску. Групи допуску створюються в довіднику груп допуску і включають права на роботу з інформацією системи. Кожен працівник призначається на посаду. Залежно від того, до якої групи допуску належить посада, співробітник отримує відповідні права.

Інформація про співробітника
Кожен співробітник, який має право входу в систему, може мати доступ до своїх витрат, парафій, розцінок, будівельних об'єктів, курсів валют, накладних, довідника матеріалів.

Робота з будівельними об'єктами
При створенні нового будівельного об'єкта користувач, що входить до групи, яка має на це право, запроваджує реквізити об'єкта та надає йому статусу. Зазвичай під час створення об'єкта йому надається статус Перспективний. З цього моменту починається підготовчий етап і до роботи з об'єктом приступають інші групи користувачів, які мають відповідні функції в системі (формування, зберігання, редагування загальних документів по об'єкту). Працювати з об'єктом можуть лише закріплені за об'єктом працівники.
Коли об'єкт передається в роботу, йому надається статус робітника. При цьому за об'єктом закріплюються відповідні підрозділи та користувачі. З цього моменту розпочинається робочий етап. У ході робочого етапу групам, закріпленим за об'єктами, надається можливість формування, редагування та зберігання документів по об'єкту, формування звітів. Етап закінчується переведенням об'єкта у стан Закритого (а потім, за необхідності, Архівного).
По закритому об'єкті доступні всі загальні, робочі документи в режимі перегляду та звіти.
По архівному об'єкту через архів доступні всі загальні документи, робочі документи в режимі перегляду та звіти.
Кожен документ, що зберігається в системі, має реквізити і стан. Редагування документа здійснюється шляхом створення нової версії документа.
Опитувальний лист створюється після попереднього з'ясування вимог замовника і включає інформацію про необхідність проведення певних видів робіт на об'єкті. Опитувальний лист може мати стан затвердженого або не затвердженого.
Комерційні пропозиції готуються до створення причини формування кошторису. Є можливість формувати комерційну пропозицію шляхом додавання (додавати можна перетягуванням мишкою) окремих пунктів із розцінок. Комерційні пропозиції можуть мати версії, а також можуть бути скопійовані в межах об'єкта або в інший об'єкт. Комерційна пропозиція може мати стан затвердженого або не затвердженого.
На основі комерційних пропозицій формується кошторис. Кошторисів на об'єкті може бути кілька, вони можуть мати версії та копіюватися в межах одного або декількох об'єктів. Кошторис може мати стан затвердженого або не затвердженого.
На основі кошторисів формуються акти виконаних робіт. Актів на об'єкті може бути кілька, вони можуть мати версії та формуються з кошторисів або розцінок. Акт може мати стан затвердженого чи не затвердженого.
Решта документів об'єкта реалізовані однотипно і дозволяють створювати версії документів, копіювати документи, приєднувати і зберігати файли, затверджувати документ.

Робота з бригадами
За допомогою реєстру бригад створюються бригади для роботи на об'єктах. Для доступу до реєстру бригад необхідно мати право на перегляд або редагування. Таке право надається на рівні групи доступу, до якої належить працівник.
Склад бригад не пов'язаний із загальним списком працівників організації.


Робота з партнерами
За допомогою реєстру партнерів реєструються партнери, з якими взаємодіють співробітники організації. Для доступу до реєстру партнерів необхідно мати право на перегляд або редагування. Таке право надається на рівні групи доступу, до якої належить працівник.
Інформація про партнерів використовується у витратах та накладних.

Робота з довідником матеріалів
Довідник матеріалів призначений для ведення бази пропозицій різних постачальників з подальшого формування розцінок.
Особливістю роботи з довідником є ​​можливість перетягування матеріалу з одного підрозділу до іншого, а також при формуванні розцінок – у вікно складу розцінок.

Робота з розцінками
Розцінки використовуються в системі для формування кошторису та комерційних пропозицій.
Розцінки мають два режими, які доступні користувачеві залежно від його прав:
- Режим редагування розцінок;
- Режим роботи з розцінками.

У режимі редагування розцінок створюються нові та редагуються старі розцінки шляхом додавання з довідника матеріалів одиничних розцінок до складу розцінки.
Розцінки прив'язані до розділів розцінок, які створюються та редагуються у параметрах системи.

Робота з приходами
Усі приходи працівника формуються з витрат інших працівників, які вводять витрати і при цьому вказують, кому надійшли гроші. Каса співробітника формується з усіх витрат працівника мінус усіх парафій співробітника. Каса вважається від початку, а при установці фільтра використовується друга дата «по».

Робота з видатками
Витрати працівника можуть бути введені безпосередньо додаванням витрати до списку витрат або шляхом формування накладної, після чого витрата автоматично додається до таблиці витрат. Залежно від виду витрати може бути оформлений на бригаду чи співробітника. Якщо витрата оформляється на співробітника, він автоматично потрапляє в парафії цього співробітника. Якщо витрата оформлена на бригаду, то вона автоматично потрапляє до зарплат відповідної бригади.

Робота з накладними

Накладні можуть бути створені двома способами:
- із реєстру накладних;
- З реєстру витрат.

Робота з нарядами та зарплатою бригад

У цьому режимі користувач може вибрати або створити необхідну бригаду і реєструвати записи про виплату зарплат. При додаванні зарплати бригаді користувача, який його додав, додається відповідна витрата. У полі Різниця відображається різниця між сумою, зазначеною в нарядах і зарплатах.

Робота з курсами валют
У системі реалізовано мультивалютність. Існує довідник валют, у якому можна вказати поточний курс валюти. Зміни курсу валют зберігаються у історії. Поточний курс валюти вибраної за замовчуванням відображається у верхній частині основного вікна програми. При здійсненні операцій, які потребують обліку поточного курсу, він переноситься у відповідні записи про операції. Наприклад: при додаванні запису про витрату та вказівку виду валюти разом із цим записом зберігається поточний курс цієї валюти.

Групи доступу та права доступу
Вимоги до функцій та характеристик системи
Система дозволяє виконувати такі групи функцій;
- робота із співробітниками;
- робота з користувачами системи;
- робота з об'єктами;
- робота з документами;
- формування звітів;
- Адміністративні функції системи.

Робота зі співробітниками
- персонал (співробітники) реєструються у системі;
- можливі такі дії зі співробітником: додавання, редагування, видалення (видалення можливе лише у випадку, якщо зі співробітником не пов'язана жодна з подій у системі); видалення під час звільнення (переведення в стан архіву або видалення з усіма подіями, пов'язаними зі співробітником); уточнити.
- Дані по персоналу можна переглянути шляхом вибору його зі списку співробітників або через пошукову форму за критеріями.

Робота з користувачами системи
- у системі передбачається розмежування доступу користувачів до функцій системи прав;
- у системі має існувати кілька видів прав доступу до об'єктів;
- для роботи із системою користувач повинен бути зареєстрований у ній адміністратором системи;
- Користувач системи характеризується такими параметрами: ім'я, пароль, права доступу.

Скріншоти

Завантаження

Документ Завантажити
Інструкція користувача системи СтойЕксперт  ​ 
EnglishRussianUkrainian