Білінгова система
управління комп'ютерним клубом

ICC-2000

Система ICC-2000 (Internet Cafe Control) призначена для організації роботи підприємств типу комп'ютерний зал (Internet кафе), надання повної звітної інформації керівництву та полегшення роботи з клієнтами обслуговуючого персоналу.

Програмний продукт більше не постачається

Опис системи управління комп'ютерним залом ICC-2000

Незважаючи на розвиток інтернет, досі існує низка комерційних підприємств (часто іменованих комп'ютерний клуб або інтернет кафе) щодо надання доступу в Internet, проведення мережевих комп'ютерних ігор або просто надання можливості роботи з комп'ютером.
Типова інфраструктура таких організацій технічно та організаційно виглядає так:
 - окреме приміщення;
 - сервер доступу до провайдеру послуг Internet;
 - виділений канал або dial-up;
 - мережеве обладнання організації локальної мережі;
 - робочі станції;
 - додаткова офісна техніка (принтер, сканер ...).
Клієнти використовують робочі станції як легко роботи з її програмним забезпеченням, так роботи з Internet. Для підтримки роботи такого підприємства зазвичай запрошують кваліфікованих спеціалістів (системних операторів), які займаються обслуговуванням клієнтів. Для підтримки технічних засобів може запрошуватися окремий спеціаліст (Адміністратор) або його роль виконують ті ж системні оператори.

Типові проблеми
Цілком очевидно, що на чолі будь-якого комерційного підприємства стоїть його керівник, а метою роботи підприємства є отримання прибутку від вкладених коштів. Специфіка роботи такого підприємства полягає в тому, що досить важко проводити планування та аналіз його роботи в цілому. Для цього необхідно мати наступну інформацію:
- загальний час роботи кожної станції;
- час роботи кожної станції без Internet під час обслуговування клієнта;
- час роботи кожної станції з Internet під час обслуговування клієнта;
- Час роботи кожної станції без обслуговування клієнта;
- час перебування кожної станції у відключеному стані;
- та ін.
Частина цієї інформації можна отримати з різних протокольних файлів використовуваних операційних систем, однак, у більшості випадків ця інформація не формалізована і не дозволяє на основі отримати звіти з використання техніки підприємства.
Більше того, частини даних взагалі немає!
Наприклад: як визначити працювала станція чи ні якщо вона була відключена від мережі? Є можливість безконтрольного використання ресурсу (тобто станції).
Інший приклад: як визначити, чи працював хтось зі станції в Internet. Цю статистику повинен давати сервер доступу до Internet, однак він не зможе самостійно визначити ситуацію, коли людина закінчила роботу, пішов, а на станції залишив включеним WEB браузер, на якому в свою чергу запущена сторінка з рекламним банером, що постійно оновлюється. Ще одним обмежуючим моментом і те, що й статистику роботи станцій знімає і готує спеціаліст обслуговуючий клієнтів, то проконтролювати її достовірність неможливо.


Як мінімум для цього потрібно запрошувати іншого спеціаліста, але до цього часу інформація може бути підкоригована.
Специфіка роботи комп'ютерних клубів полягає в тому, що для організації роботи доводиться запрошувати грамотних фахівців (часто керівництво досить слабо орієнтується в технічних деталях), техніка не має вбудованих засобів контролю, керівництво в основному відсутнє на об'єкті, а грошовий потік досить постійний, при цьому операторів є безліч варіантів пустити гроші повз касу. Практично у 100% випадків за відсутності засобів контролю власник комп'ютерного клубу недоотримує гроші через постійні махінації операторів комп'ютерних залів.
Практично у 100% випадків за відсутності засобів контролю власник комп'ютерного клубу недоотримує гроші через постійні махінації операторів комп'ютерних залів.
За нашими спостереженнями приховування грошей починається не пізніше ніж через тиждень після відкриття комп'ютерного залу. Докладніше з цією проблемою можна ознайомитись у статті «Проблеми використання комп'ютерних залів» на сайті Академії Інформаційних Технологій за адресою ait.org.ua.
Наслідком такої ситуації є те, що керівництво підприємства не має потрібної інформації для прийняття рішення про корективи у роботі для підвищення прибутку або зниження витрат, а також притягнення порушників до відповідальності.
Хорошим виходом із цієї ситуації є встановлення та використання системи Управління Internet Кафе (Internet Cafe Control), далі за текстом ICC-2000.

Система ICC-2000 призначена для організації роботи підприємств типу комп'ютерний зал (Internet кафе), надання повної звітної інформації керівництву та полегшення роботи з клієнтами обслуговуючому персоналу.

Система дозволяє:
- контролювати роботу станцій;
- віддалено керувати роботою на станціях;
- віддалено управляти доступом станції до Internet;
- оформляти замовлення працювати зі станціями;
- контролювати час закінчення замовлень;
- віддалено отримувати звіти щодо роботи системи в цілому;
- віддалено адмініструвати базовими функціями системи;
- використовувати як локальну так і віддалену базу даних для зберігання
інформації щодо роботи зали.

Система контролює такі параметри:
- Час роботи всієї системи;
- час роботи кожної станції у системі;
- час виконання замовлень;
- час перебування станції в заблокованому та розблокованому стані;
- час підключення до інтернету та відключення від нього (для dial up ).

Функції системи:
- Контроль стану комп'ютерного залу;
- оформлення замовлень на станції (зокрема групових);
- проставлення, продовження, закриття та перенесення замовлень на іншу станцію;
- Додавання часу до замовлення;
- застосування тарифів, що змінюються від часу доби, автоматичним відстеженням поточного замовлення;
- розрахунок суми грошей за вказаним часом із застосуванням тарифу та навпаки;
- Облік реальної суми отриманої від клієнта;
- Розрахунок здачі або доплати при завершенні роботи;
- позначка станцій (кольором) для різних цілей;
- Виклик оператора з робочої станції;
- звукова та візуальна сигналізація закінчення замовлення;
- управління робочими станціями зі станції оператора (перезапуск, вимкнення, блокування, розблокування, дозвіл та заборона Internet, список запущених програм, час на станції, час роботи станції);
- ведення історії замовлень з кожної станції, історії підключень;
- ведення окремого (від бази даних) журналу роботи системи та оператора;
- віддалений запуск програм на робочих станціях;
- гнучке настроювання інтерфейсу керуючої програми;
- можливість не обмежувати користувача на клієнтській станції та навпаки, з підтримкою контролю;
- передача звукових та візуальних повідомлень на станції, у тому числі в режимі не згортання програм (малює текст поверх зображення робочої області активної програми);
- попередження звуком та повідомленням поверх працюючих програм про швидке закінчення замовлення;
- друк квитанції;
- Можливість роботи з магнітними картами (у розробці);
- комбінації швидких клавіш практично всім режимів рабти, зокрема швидкий вибір типу замовлення під час введення з допомогою комбінацій клавіш;
- автоматична підстановка станції у форму введення замовлення;
- Пошук замовлення за номером;
- коментар до кожного замовлення;
- генерація докладного звіту про роботу системи (13 видів звітів), у тому числі звіти про порушення операторів, графіки порівняльного аналізу щоденного доходу всього залу та ін…;
- засоби графічного та табличного аналізу;
- можливість встановити систему на кількох ПК з винесенням бази даних зі станції оператора на іншу (платформи Windows, Linux) та організації окремого місця контролю за роботою оператора;
- можливість одночасного використання двох платформ ос windows та l unix (з м. попередній пункт);
- Можливість віддаленого контролю з будь-якої точки мережі Internet;
- можливість автоматичної генерації звітів та передачі їх електронною поштою або як SMS;
- віддалене адміністрування базовими функціями системи, зокрема можливість блокування зміни настройок оператором;
- Можливість оперативної зміни тарифів.

Скріншоти

ЗАВАНТАЖЕННЯ

Документ Завантажити
Загальні опис системи ICC-2000 версії 3.26-Т  ​ 
Опис можливостей ICC-2000 версії 4.0   
Приклад demo-моніторингу в on-line   
Приклад demo-замовлення on-line


Ukrainian EnglishRussian