Сучасний бізнес потребує взаємодії з великою кількістю клієнтів та партнерів. У свою чергу, зі збільшенням їх кількості організації все більше і більше потрібно налагодити облік цієї інформації, підвищити оперативність її пошуку, централізувати її зберігання та накопичення, надати можливість роботи з нею не одному, а багатьом співробітникам.
Програмний продукт більше не постачається
Практично в кожній фірмі є своя специфіка роботи з клієнтами та партнерами, однак у всіх випадках необхідні наступні можливості: - пошук інформації; - збереження її на папері або комп'ютері; - робота зі збереженою інформацією (пошук, телефонний дзвінок, позначки про результати переговорів, виписки для керівництва, копіювання інформації в інші документи тощо).Пропонований Вашій увазі програмний комплекс РЕЄСТР ПІДПРИЄМСТВ дозволяє впровадити в діяльність організації просту та надійну систему обліку клієнтів та партнерів, яка дозволить Вам вирішити більшість вищезазначених завдань.
У загальному вигляді робота з програмою виглядає так: 1. Встановлення та налаштування програмного комплексу в організації - на окремому комп'ютері або одному з комп'ютерів у мережі (за її наявності) встановлюється база даних програми; - на всі комп'ютери, з яких потрібно буде здійснювати доступ до інформації програми, встановлюється клієнтське програмне забезпечення; - всі співробітники, які будуть використовувати програмний комплекс, реєструються в базі даних та отримують ім'я та пароль. 2. Робота з програмним комплексом - співробітники входять у програму зі своїх робочих місць під своїм ім'ям та паролем;
- в залежності від службової необхідності, співробітники здійснюють запровадження нової інформації клієнта чи партнере(предприятие); - при додаванні нової інформації до бази даних заноситься позначка у тому хто ввів інформацію;співробітник може працювати як зі своїм списком підприємств, так і з повним списком організації (підприємств, введених іншими співробітниками); - програма дозволяє коригувати свою інформацію та здійснювати пошук, друк та експорт у Excell інформації інших співробітників; - існує можливість здійснювати позначку інформації для подальшої роботи з нею (підприємство виділяється на екрані жирним шрифтом);
Організація займається збором інформації про потенційних клієнтів. Використовуючи програмний комплекс РЕЄСТР ПІДПРИЄМСТВ, всі задіяні співробітники зі своїх комп'ютерів реєструють знайдені в інтернеті, паперових виданнях або іншим способом підприємства, які надалі можуть становити інтерес для роботи організації. Зареєстровані підприємства накопичуються у базі даних та доступні для роботи з ними всім співробітникам на своїх комп'ютерах. При необхідності знайти підприємство співробітник здійснює його пошук у базі даних шляхом введення критерію пошуку. Наприклад: назва, телефон, прізвище керівника, вид діяльності тощо. Програма перевіряє базу підприємств на критерії, що шукаються, і виводить на екран відфільтрований список підприємств. Співробітник вибирає зі списку придатні для подальшої роботи підприємства і при необхідності помічає їх для роботи або експортує в Excell, з подальшою можливістю роздруківки, або відразу використовує в роботі (дзвонить в організацію, копіює інформацію тощо). Якщо співробітник бажає зробити позначку, наприклад про результати переговорів з представником організації, він може це зробити у полі Примітка кожної організації.Існує можливість здійснювати нагадування про день народження керівника підприємства партнера чи клієнта. У разі використання цієї можливості програма нагадає за вказану кількість днів до дня народження про майбутню подію.